Tuesday, April 26, 2011

Sem 2 dah habis....

                 Bersambung cerita berakhirnya sem 2 di Kampus Puncak Perdana. Sem dua ni aku dapat kenal orang yang aku tak kenal dari sem satu but dapat kenal plak sem 2 ni. Contoh senior2 TEKA iaitu fakulti aku sendiri...

                    Sem 2 aku tercabar dengan assignment yang makin lama semakin mencabar kewibawaan aku sebagai seorang pelajar universiti. Subjek yang mencabar ialah subjek RESEARCH WRITING. Memang mencabar aku sebagai seorang pelajar universiti. Assignment macam assignmnet budak Master. memang tak ar... disebabkan tak nak repeat, aku buat gak assignment tu. Lecturer agak demand. lepas tu, assignmnet script analysis aku buat apa yang aku faham. Aku harap script TRAPPED aku diterima and dapat markah yang terbaik. Assignmnet yang macam biasa je...
              
                       Final Exam, Alhamdulillh aku dah buat yang sebaik mungkin. tapi sem 2 ni aku lebih bersemangat untuk buat yang lebih baik dari sem lepas... harap dapat pointer yang lebih baik...

                        Sem 2 ni, aku pecah rekod tak pergi Sunway. Bnyak pergi giant jer...aku ada reason kenapa aku tak gi sana. ada memori yang buat aku sakit untuk ingat kembali. Pasal lelaki dah malas nak pikir...
cukuplah... penat nak cari... redha dengan keadaan sekarang ni... orang nak tolong pun aku cakap terima kasih jelah... for me ZERO is  better.
                      
                      JAZZ.... kitaorang still same.. cuma disebbkan assignment, mood kitaorang agak berubah...dan masalah sendiri... aku tak boleh nak cakap apa la kan... apa2 pun harap result kitaorang lebih baik dari sem satu... Sem 2 ni, JAZZ masuk ko-ko tarian. Kitaorang buat persembahan sama2.. agak seronok ar...kitaorang punya tema orang kampung...


 JAZZ menjadi orang kampung
                       
                             gambar ni antara gambar ketika malam after buat persembahan... ni pun atas permintaan aku.. nak ada gambar JAZZ.. hehehe... kalo tak, memang tak de pun... apa2 pun aku sangat happy malam tu.. sebelum tu, kitaorang ada jugak menghasilkan sebuah muzik video kanak-kanak dengan beberapa orang budak kelas kitaorang. lagu BANGAU OH BANGAU. aku tak de pulak simpanan  muzik video tu. tapi aku simpan video kitaorang menari malam tu.. apa2 pun itu antara kenangan buat aku... 
                              
                         To alee isa, aku mintak maaf banyak2 coz aku tak banyak dating dngan kau sem 2 ni... aku sebenarnya tak nak ganggu kau bila kau date dgan bdak lain termasuk housemate kau... aku ni jenis tak selesa dengan certain orang bila nak jumpa seseorang atau bergosip.. sebab tu, ada part aku cakap, ada part aku cuma diam atau rasa nak blah je bila ada orang lain selain kau... harap kau faham... pasal sunway tu... aku memang ada reason tak nak pergi sana.... sebb tu aku cuma ada pergi PAS and Giant je sem dua ni... 
      
                                 
                          untuk kehidupan aku dekat Kampus Puncak Perdana tetap diteruskan dengan sem 3....ok nanti sambung lagi next sem...
                                         
                                                                                                                  TO BE CONTINUED>>>>

No comments:

Post a Comment