Wednesday, May 25, 2011

no men right now....

aku mmg sengaja buat title english but, this post not fully english.. only half, a little bit, or..........hmmm... whatever la... mengenai tajuk kali ni walaupun dah sekian lama aku tak buat post for this blog..aku rasakan sapa lagi budak laki yang aku suka dan aku tulis pasal dorang kat dalam blog ni.. sekrang dah tak ada dah.... aku rasa bebas... sampaikan terfikir nak buat cerita lesbian..  tapi I'm not lesbian ok.... I'm still straight.. sekrang aku dah malas nak jadi macam girl lain yang menceritakan pasal boyfriend dorang la, BFF dorang la yang berkaitan dengan lelaki dan seangkatan dengannya ke dalam blog, facebook or tumblr.. walaupun selalu aku buat for the older post, aku baca balik so childish aku ni rupanya..sampai ada orang kata aku EMO... nope.. that's not right for me.. about EMO.. layan jiwang biasalah dah gila bayang dgan lelaki.. sekrang aku tunggu jerr... sapa yangg mampu tawan hati aku  dengan usahanya sendiri..aku sedia terima but tgok keadaan la ... aku tak suka orang lelaki yang suka memaksa.. include kawan lelaki aku.. about Korean Idol.. aku mmg dah gila korea sekarang di sebabkan aku tgok racangan variety show WE GOT MARRIED YONGHWA (CN BLUE) dgan SEOHYUN (SNSD)... aku sekarng dah gila cn blue... ok, pasal korea nnti.. pasal boy.. hmm... aku malas nak fikir... dekat akhir-akhir sem 2, aku banyak fokus for study.. konon padahal kena siapkan assignment.. tapi aku kena demam campak pulak dekat exam pulak tu... tapi tak sangka hasilnya begitu tak ku sangka... aku dapt apa yang aku impikan... happy sangat2... apa yang penting sekrang malas nak fikir pasal lelaki.. .... no men, no cry!!!

No comments:

Post a Comment