Wednesday, April 6, 2011

perlu atau tidak pengganti???

Pengganti perlu ke? perasaan nak ada pengganti tu ada. Tapi hati ni dah letih bila memikirkannya. TUNGGU.. memang aku tak boleh nak tunggu lagi. Aku ada try nak cari pengganti. Kawan baik aku ada kata better cari... lagi satu kawan aku kata better tak payah. Single lagi bagus. DIA YANG DULU MACAM MANA? KAU ADA RASA SAYANG DEKAT DIA LAGI KE ? Pasal tu aku dah lupakan perasaan aku dengan dia. Aku cuba nak lari dari terus dari sayang dia lagi.. Aku dah lupakan mengenai dia.. biarlah apa yang terjadi dekat dia. Aku tak sudi untuk kembali sayang dekat dia. Aku tahu aku bukan yang dia nak...aku bukan pilihan dia.. DAH CUBA CARI PENGGANTI TAPI TAK TAHU DIA MAHU KE TAK..... aku ada nak rapat dengan seorang boy ni.... dia macam ada juga nak rapat dengan aku. tapi aku rasa dia biasa je dengan aku. tapi aku... ada orang kata suruh aku test dia.. tapi aku tak thu nak mulakan macam mana....

            aku rasa better aku usaha gak tapi macam mana ye.. aku nak try dia tapi dia mcam biasa2 je.. macam mana aku nak mulakan dengan dia... lelaki susah ke nak tawan hati dorang..???

No comments:

Post a Comment