Tuesday, January 31, 2012

TeRiMa KaSiH aWaK, wAhAi LELAKI!!!!!!


Terima Kasih awak, saya rasa sekarang rasa kosong. 
Saya rasa gembira dengan diri saya 
Saya rasa saya tak mungkin tak fikirkan awak
Saya rasa tak harapkan awak

Terima Kasih Awak, Wahai LELAKI,
Saya tahu pendirian awak
Saya rasa dah sedar akan pengharapan saya
Awak membuatkan saya terfikir akan cita-cita dan impian saya

Terima Kasih Awak, Wahai LELAKI,
Sebab awak saya rasa tak nak jatuh cinta lagi
sebab awak saya rasa cinta itu sebelah mata saja
sebab awak, saya tidak merasa apa-apa apabila orang lain bicara tentang cinta

Terima Kasih Awak, Wahai LELAKI
Sebab awak air mata saya pernah mengalir disebabkan arjuna 
sebab awak saya rasakan saya tak mungkin dapat lupakan awak dengan mudah
sebab awak saya rasa tak nak cari yang lain

Terima Kasih Awak, Wahai LELAKI,
Hari Lahir saya yang ke-19 , jadi kenyataan...
Awak sudah beri hadiah yang cukup bermakna untuk saya
Saya rasa itulah hadiah yang saya takkan lupa dan saya akan simpan dalam hati saya
saya rasa hari lahir saya ke-19 tahun berakhir dengan perasaan yang gembira  =D
  





No comments:

Post a Comment