Sunday, August 7, 2011

kawan nak isi hati... aku nak kosongkan hati..

Title kali ni aku nak story, kawan aku nak isi hati dia... dia dah fall in love... tapi dia rasa nak buang perasaan tu... tapi dia  nak rasa jugak macam mana bila hati ini terisi... aku cukup la rasa luka... oh, aku dah lupa ex aku yg dulu...aku rasa nak betul2 nak kosongkan hati aku kali ni... aku harap kawan aku tu dapat apa yang dia nak... aku cuma serahkan kepada Allah, kalau aku ada jodoh, adalah tu...

Ibu aku selalu ingatkan aku jgn cari bf dulu... study dulu... aku ikut kata2 ibu aku tu.. sebab aku sayang ibu aku... aku tgok kwan2 yang sedang angau cinta  mmg dorang bahagia... aku harap dorang bahagia dengan pasangan masing-masing... aku hanya tunggu seorang gentlemen yang sudi tarik hati aku kembali... dan aku buat keputusan lelaki yang berjaya tambat hati aku untuk jatuh hati balik aku nak dia jadi suami aku buat selama-lamanya... kalau aku ada jodoh dengannya... Amin...


=)



TO BE CONTINUED...>>>>>>

No comments:

Post a Comment