Sunday, March 4, 2012

Perasaan dulu dilupakan............

Mungkin sukar untuk menceritakan apa yang terpahat dalam hati... mungkin sebab ada orang terlalu memikirkan tentang kita... dulu pernah aku  fikirkan tentang perasaan yang timbul untuk jatuh hati.... 
betul ke aku jatuh hati dengan lelaki ni???? kenapa sampai sekarang aku tak boleh lupakan lelaki ni??
itu ke perasaan untuk jatuh hati??? tak dapat lupakan  lelaki tu??? 
Kebanyakan orang kata itu angau.... tapi aku angau tak lah sampai terbayang-bayang setiap masa..
jauh sudah untuk aku lupakan lelaki yang ku katakan kaki kamera... 
mungkin dia bukan lelaki yang match dengan aku.. dan juga dia bukan jodoh aku
aku tahu perasaan yang terlonjak-lonjak dalam hati bukan satu benda yang kita boleh simbolkan..... secara realiti..

aku pernah terfikir..... bila ber couple itu sperti kumbang bertemu dengan bunga, seperti tukul bertemu dengan paku.. Seperti kasut bertemu talinya.... segalanya saling melengkapi... segalanya bahagia....
pada hakikatnya... itu semua sementara.....
Aku tahu jodoh kita belum tentu dengan couple kita... belum tentu boyfriend kita sekarang syurga kita... 

Sekarang aku nak lupakan perasaan dulu.... aku akan tunggu perasaan baru yang datang..... 
datanglah perasaan baru.... aku akan tunggu.....

No comments:

Post a Comment