Thursday, March 3, 2011

aku rasakan aku patut bersabar....

skrang ni aku patut bersabar je... biarlah apa yang terjadi sekarang ni... aku tak mampu lagi nak tunggu.... biarlah... orang kata never give up, tapi aku tak boleh nak tahan lama lagi. aku x nak tertunggu tunggu... terima kasih sebab bagi pinjamkan album gambar yang dulu kau berikan kepada aku yang merupakan hasil usaha kau mengambil gambar menggunakan kamera kesayangan kau... terima kasih banyak2... tapi aku dapat rasakan yang kau dah tak macam dulu lagi... aku rindukan waktu cuti sem dulu... tiap2 hari chatting dan berbalas mesej. sekrang aku rasakan dah semakin berkurangan... tak pe la... kau mungkin dah kurang selesa dengan aku kan... aku tak harap kan apa2 dari kau... cuma satu pertalian sebagai sahabat itu masih ada... aku memang sayang kat kau, aku cuba nak lupakan kau... tapi tak tak boleh... kenapa aku tak boleh nak luapakan kau... padahal kita tak pernah couple... kita cuma sebagai sahabat aje...kenapa aku tak boley nak lupakan kau??? kenapa??? sebelum ni, first couple aku senang sangat aku nak lupakan...tapi kau... aku tak boleh nak lupakan... tatkala aku  terlihat kau dari jauh, tapi aku dpat rasakan kau akan menjauh dari aku buat selamanya...walaupun kerapa kali aku melihat kau... aku rasakan ada sesuatu yang tak kena dengan kau.. aku lihat kau dah makin pandai cuba nak rapat dengan aku.. kau cuba menarik perhatianku.. aku tahu.. tapi aku rasakan itu sengaja kau lakukan.... kau mmg tak de niat buat perkara sebegitu. ye la.. aku kawan biasa je kan... lagipun, kau suka orang lain.. bukan aku... kau rindukan orang lain... bukan aku... kau sayangkan wanita lain tapi bukan aku... aku harap penantian aku ni cukuplah berakhir di sini... aku harap kau pergi ke negara seberang dengan selamat... dan pulang juga dengan selamat.... baiklah, cukuplah dari warkah ku yang menanggung sepi.... =(

No comments:

Post a Comment